Pôvodné logo motýlika nahradila krabička symbolizujúca obal pozostávajúci zo zelených lístkov. Zelená farba reprezentuje náš vzťah k ekológiii a životnému prostrediu a zemitá hnedá značí naše vyzretie a stabilitu” prezradila Monika Hromadová, majiteľka rodinnej firmy Bionela.
Počas uplynulého roka, ktorý bol poznačený pandémiou koronavírusu a s tým súvisiacimi obmedzeniami, sme v Bionele nezaháľali a pustili sme sa do viacerých inovácií a zmien. Výsledkom je náš nový firemný dizajn a modernejší e-shop, s ktorými vstupujeme do nového roka 2021 a ktoré by sme vám chceli teraz predstaviť.
Pôvodné logo motýlika, ktoré pre Bionelu navrhla ešte v roku 2013 Lenka Takáčová z Prievidze, nahradila krabička symbolizujúca obal pozostávajúci zo zelených lístkov. Zelená farba reprezentuje vzťah k ekológiii a životnému prostrediu a hnedá značí vyzretie a stabilitu.
Autormi novej firemnej identity je agentúra Ametica z Prievidze. S ich návrhom boli majitelia stotožnení od úplného začiatku. “Naše staré logo a pôvodná firemná identita, ktoré sme používali od roku 2013, nám pochopiteľne prirástli k srdcu. Avšak veľmi rýchlo sme si zvykli na nový vizuál a teraz máme pocit, akoby sme ho používali už roky. Úprimne veríme, že to budú vnímať rovnako aj naši zákazníci. Tu je potrebné zdôrazniť, že vizuál je síce dôležitý, no najdôležitejšia je práca, ktorá stojí za tým,” uviedla majiteľka. “Stále sme to my a náš stabilný tím kolegov, s ktorým sa neustále usilujeme poskytovať našim zákazníkom čo najlepšie služby,” dodala.
Ruka v ruke s novou firemnou identitou prišiel na rad aj nový e-shop
Tomu predchádzalo zavedenie nového skladového a účtovného systému. “Cieľom bolo zjednodušenie procesov nielen na našej strane, ale predovšetkým sme chceli uľahčiť proces tvorby objednávok našim zákazníkom. Niektoré veci priebežne doľaďujeme, no už teraz môžu naši zákazníci po registrácii využiť rôzne zľavy a majú možnosť opakovať objednávku s prípadnými zmenami. Mala by to byť pre nich teraz jednoduchá párkroková záležitosť, aby nestrácali svoj drahocenný čas a mohli sa venovať tomu, čo je pre nich najdôležitejšie. Zároveň nám išlo aj o to, aby za novým e-shopom videli reálnych ľudí, našu víziu, aby tam našli čo najviac informácií o jednotlivých materiáloch, produktoch a o ich spracovaní.” prezradila Monika Hromadová.